onsdag 26 september 2007

Ett ting som talade till mig

Jag har tidigare skrivit om saker man bara måste ha, som ropar på en. Koftan på bilden är ett talande ting. Jag spanade länge på den på nätet men tyckte att den var för dyr, 1 200 kronor. Dessutom intalade jag mig att den skulle se konstig ut på min spolformade kropp.

Sedan blev det sommarrea och halva priset. Fast jag trodde fortfarande att den skulle se konstig ut på mig.

Men sedan kom dagen när Sunkan och jag gick förbi affären. Den var nedsatt ytterligare. Och det fanns bara en enda kvar, i min storlek, och den satt fint dessutom! Så det var bara att köpa den, och det var en kick att läsa att jag fått 850 kronor i rabatt på ursprungspriset.

Koftan är från Kiilerich och inköpt på toppenaffären Wardrobe Stockholm

2 kommentarer:

Anonym sa...

Och hur snygga kläder är det inte i den affären??
Ditt koftköp måste väl inräknas till avdelningen "Bästa fynden nånsin".

Anonym sa...

Skitsnygg ju!!
kram Miss E.