söndag 21 oktober 2007

Stövlar för alla vader

Jag hatar verkligen att saker att sätta på fötterna. Inte för att det i sig är tråkigt, utan för att jag har så stora fötter och kraftiga (muskulösa!) vader att ingenting passar. Nu har jag emellertid hittat den här sajten som säljer stövlar i storlekarna 35-43 och med vadstorlekar mellan 30 och 50 centimeter! Synd bara att det är postorder, för jag vill gärna kunna prova innan jag köper. Fast de har en butik i London och dit ska jag om inte alltför lång tid!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Bra tips. Jag ska snart förbi London jag med. Jag har jättesvårt att hitta stövlar. Mina vader är för stora för nästan alla sorter. Det som funkar bäst är stövlar med både blixtlås och snörning.

Eva sa...

När ska du dit? Kan du inte kolla upp den här shoppen?

Anonym sa...

det kan jag . Jag åker 13/12