tisdag 9 oktober 2007

Ny frisyr



Det är viktigt att ha en bra frisör som dessutom är lätt att snacka med. Den fantastiske Ari K som klippt mitt hår under ett antal år jobbar som frisörlärare och pluggar pedagogik på universitetet, så han hinner inte med några kunder just nu.

Så under stor vånda har jag letat någon som kan ersätta honom. Och i dag fann jag Elie Malki. Han är ett stort Michael Jackson-fan och döper sina bästa frisyrer efter Jacksons låtar. Förra året kom han tvåa i tävlingen årets frisör med "Billie Jean". Jag tycker att det är en cool idé och att han borde ge ut en bok: Elie tolkar Michael Jackson.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Snyggt! Jag har varit hos "min" Patrik idag. Första gången jag gick dit pratade han med någon i telefon "jag ska göra håret på Magnus Carlsson i Melodifestivalen". Som den schlagerbög (?) jag är, kände jag genast att jag kommit rätt! Det var över 7 år sen. Är man i Göteborg kan man få låna honom (Sis, Mom m.fl. har varit där).

Eva sa...

Fisyren är klippt för att vara lockig egentligen, men omväxling förnöjer och det ser ju fint ut när det är rakt också.

Jag drömde för övrigt att jag satt vid samma bord som Magnus Carlsson och hans ex häromnatten.

Anonym sa...

Väldigt snyggt!

Anonym sa...

Tufft och klädsamt, passar som pricken över iet, på dej.

Anonym sa...

Bara sååå snygg frisyr =)

Anonym sa...

Jag gillar den. Du ser elegant ut

Anonym sa...

Elegant - och mycket kvinnligt och snyggt. Som klippt och skuret för den som skårar över 200 p. i östrogentestet.
/Sara