söndag 27 januari 2008

Alice Cooper på spinningpasset

Kommer just nu från ett spinningpass där ledaren körde Poison med Alice Cooper. Det är en kanonlåt fast 80-talsproduktionen känns dammig. Kan ingen göra en cover på den? Med kvinnlig stämsång. Det skulle bli fantastiskt.

När jag bytte skor i receptionen på gymmet kom en man ut från gympasalen. Han såg bekant ut. Efter någon sekund kom jag på att det var läkaren som utbrast "otroligt!" när han undersökte min fot häromdagen. Fast jag tror inte att han kände igen mig.

Jag inser att det verkar konstigt att man kan ha så ont som jag har av den lilla knölen under foten och samtidigt klara att träna. Fast jag är van vid smärta i fötterna, och förtränger för det mesta. Dessutom sitter knölen på ett ställe där det inte tar emot om man har bra skor.

Inga kommentarer: