måndag 23 februari 2009

Tiny Comedy på torsdag

På torsdag är det dags för mig att skoja på scen igen! Den här gången skämtar jag på Tiny Comedy. Det ser jag verkligen fram emot, har velat köra där länge. Cecilia som håller i klubben är verkligen rolig och duktig. Och så ser jag fram emot att få träffa den fantastiska Ingella Metvåell igen! Henrik Elmér är också bra, så bra att jag kuskat runt med buss och tunnelbana på skumma ställen i norra London bara för att få se honom live!

Kvällens komiker:
Ingella Metvåell
Ola Aurell
Eva Häggmark
Ludde Samuelsson
Henrik Elmer
Johan Ranner
Martin Lagos
Zeid Andersson
Isak Jansson
Cecilia von Strokirch

Boka gärna ett bord på tinycomedy@thorellssyndrom.se
Bord + valfri pizza/pasta/sallad + öl/vin 150 kr.
Bord + valfri varmrätt + öl/vin 200 kr.

Stället är litet, så att boka bord är nog vettigt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ser ut som du blir mer och mer uppbokad, och snart är det alltså dags att ta steget ut från stortstan också. Skoj. Och kan ni åka till Gävle borde ju Sveriges närmaste stad ha en chans, men jag vet inte hur stå-upp-scenen mår här ärligt talat.

/Sara