måndag 31 december 2007

Grace och Eva önskar alla ett gott nytt år!

Som jag tidigare berättat apporterar Grace när man kastar papperstussar åt henne, i alla fall ibland. Tussarna hamnar senare i hennes lager under soffan där hon förutom tussarna förvarar godispapper och hårsnoddar. Vem vet, hon kanske sparar inför sämre tider? Eller också sparar hon så att hon inom kort kan bygga ett fantastiskt konstverk av papper.

Vi ägnade just en timme åt att försöka fånga henne på bild med papper i munnen, och resultatet ser ut som en suddig bild av Loch Ness-odjuret. Men bevis som bevis, liksom.

Med den här bilden är jag övertygad om att Grace vill önska alla läsare ett riktigt gott nytt år.

Jag vill också passa på att önska läsare, släkt, vänner och annat löst folk ett gott nytt år, ett bra år den här gången. 2006 var vidrigt, 2007 har varit uselt med en plötslig och oväntad uppgång mot slutet. Ja, det hände nåt trist mot slutet också, men det skiter jag i! Framgång tar ut motgång.

Enligt mina beräkningar, eller snarare förhoppningar, kommer min 40-årskris att vara över lagom tills jag fyller 38, det vill säga om några dagar. Det ser jag fram emot.

4 kommentarer:

Anonym sa...

gott nytt ar

Anonym sa...

ght yr ara

Anonym sa...

ght yr are
ght yr are
ght yr are
ght yr are
ght yr are
ght yr are
ght yr are
ght yr are
ght yr are
ght yr are
ght yr are

Anonym sa...

ggggggggggggggggggggggggggggggggg
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
ttttttttttttttttttttttttttttttttt
yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
ggggggggggggggggggggggggggggggggg
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
ttttttttttttttttttttttttttttttttt
yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee