fredag 17 augusti 2007

Mysiga Baldrick


Trots en trist förkylning har jag jobbat hela dagen. Jag är så trött att minsta lilla motgång skulle kunna få mig att börja böla. Så jag försöker tänka positivt. Snart kommer ju vår lilla kattunge Grace att flytta hem till oss. Och snart får jag träffa helmysiga sphynxen Baldrick.

Jag bifogar här en väldigt kort film med Baldrick. Den är fullständigt poänglös men man får en bild av hur han ser ut och rör sig i verkligheten. Trodde först att "Baldrick my Sphynx having a wash" skulle innehålla nåt sorts slapstickmoment där kissen blir nerputtad i vatten av andra kissar, men det gör den ju inte. Ja, jag sa ju att jag är trött.

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh vad fin Baldrick är! Videon innehåller ju faktiskt ett spännande moment; den halva sekund när man får se hur en annan katt sticker upp sitt huvud.