fredag 31 augusti 2007

Avdelningen saker man inte får säga

I dessa "tioårsedantider" är det väl inget man bör säga högt, men varje gång jag ser bilder av prinsessan Diana ryggar jag instinktivt tillbaka för att hon hade så ful frisyr, eller så fula frisyrer snarare. Jag minns att jag läst att hon aldrig kunde göra radikala klippningar eller ens toppa sig som vanliga människor, nejdå, om hon ville ha en ny frisyr fick hennes frisör ta ett par millimeter runt var tredje dag. Varför klippa sig alls om det blev så fult? Jaja, en del blir tanter tidigt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Frisyren blev ju Dianas kännemärke på sätt och vis. Det kanske var en av anledningarna till att hon inte ville byta frisyr. Och jag tycker ändå att hon passade i den faktiskt. Hon var ju väldigt söt.

Anonym sa...

mycket intiresno, tack