måndag 28 mars 2011

Både upp och ner


















Förra veckan var på många sätt en känslomässig berg-och-dal-bana för mig. Som arbetssökande känns det i vissa stunder som om jag håller på att slå knut på mig själv i jakten på ett jobb. Hur mycket man än gör kan man alltid göra mer.

Andra stunder känns allt riktigt bra. Jag träffade några före detta arbetskamrater förra tisdagen, åt middag och hade väldigt kul.

Och i lördags träffade jag mitt lilla tjejgäng som brukar resa ihop. Vi shoppade, snackade och gick på restaurang och bar.

Jag är verkligen lyckligt lottad som har alla dessa roliga och trevliga kompisar och fd kolleger omkring mig.

PS. Tycker du att vi ser galna ut på bilden? Det är vi.

2 kommentarer:

Anonym sa...

vänner ska man vara rädd om

Blogoholic sa...

Girrrlpower liksom.