torsdag 21 augusti 2008

Om vikten av att roa sig på vardagar

Jag har en bekant som säger att han aldrig orkar göra någonting på kvällarna under arbetsveckorna. Själv säger jag bara: Men byt jobb då! Om man aldrig orkar göra någonting en vardagkväll är det något som är fel. Ok, jag är långt ifrån en nattsuddare, och jag gillar även att vara hemma och ta det lugnt. Men jag måste göra saker på kvällarna ibland. Man blir stimulerad, upplever nya saker och får energi till att klara av vardagen! Och livet består inte bara av semester och helger.

Jag känner mig på väldigt bra humör efter gårdagens spelning på Mosebacke. Min kompis Jocke har för övrigt dokumenterat kvällen på ett bra sätt i sin blogg.

1 kommentar:

Annika sa...

"Jobba, åka tricken och sen sitta och glo - det är inget liv" (E Grön)