söndag 11 maj 2008

Skön Silvia-vinkning

Ibland är det fascinerande hur folk nästan slår knut på sig själva för att säga "rätt" saker till andra. I fredags, när jag var på väg till naprapaten, mötte jag min kompis Luke som är pappaledig och var ute på en liten utflykt med sin dotter.

Luke kommer från Australien och har mörkt hår och mörka ögon. Hans fru är blond och blåögd liksom deras två barn. Luke säger själv att barnen helt och hållet liknar frun och bryr sig inte speciellt mycket om det. Ändå tar sig folk en titt på barnen och säger saker som "She's got your thumbs!" eller "She's got your back".

I vilket fall som helst tycker jag att tjejen i vagnen är skön. Jag gillar speciellt hennes Silvia-vinkning.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken jättesöt unge!Vad heter hon? /Karin

Eva sa...

Öh... Jag minns inte.