torsdag 21 februari 2008

Vem är flickan på bilden?

Gissa!

14 kommentarer:

Anonym sa...

En fantom?! bild alltså!
Gissar
E!

Eva sa...

Nej, personen finns på riktigt! (I fortsättningen svarar jag bara ja eller nej, som i 20 frågor)

Anonym sa...

Är det en man? /Karin

Eva sa...

Ja

Anonym sa...

Det är inte en viss närstående man till dej?! Jag har för mej att ha sett ngt annat söt-kort från långt tillbaks...vild gissning!!
E,

Anonym sa...

Jag gissar, din mamma?

Eva sa...

Nej och nej (till de två sista förslagen)

Anonym sa...

Jag tror att det är Bono när han var yngre och definitivt snyggare! En liten pudding! /Henke

Anonym sa...

Kan det vara våran Carin M?

Anonym sa...

Eller kanske en annan rocker typ Bruce Springsteen. Men man hade nog inte en sådan frisyr när han var lika ung som flickan på bilden.
/Sara

Eva sa...

Jag tycker att ni är skitdåliga på att gissa! Kom igen nu! Jag säger bara yay eller nay!

Anonym sa...

Vem kan denna flicka vara.....
Februari månads stora mysterium!!!

Anonym sa...

Jag tror att det är Ola Salo. om det nu är helt jävla fel, så kan jag ändå berätta att en journalistkollega, Åsa Johansson, med erfarenhet av att bevaka rockfestivaler för diverse obskyra morgontidningar, har erfarenhet av Ola S. Hon säger att hans homosexualitet är en myt eller möjligen en begränsning. Hon (ÅJ) säger att hon aldrig sett en så översexuell människa som knullar allt som kommer i hans väg, män, kvinnor, journalister, roddare, basfordral, tanter, Pugh Rogefeldt m m.
Jag har dock gjort som de flesta journalistkollegor, skitit i att dubbelkolla fakta! /Henke

Hajcharlott sa...

Eva, bilden heter ju något med Salo när man förstorar den. Det var väl några år sen nu som något storföretag (typ Volvo) skulle hålla presskonferens om sin årsredovisning, men den läckte ut innan presskonferensen. Hur? Jo, någon journalist kom på att de andra årsredovisningarna kallats för något i stil med arsredovisning2001.pdf , arsredovisning2002.pdf osv, så även om den inte var länkad från hemsidan så fick man upp den genom det logiska namnet...