torsdag 10 juni 2010

Tom Fords läppstift

Tom Ford lyckas med det mesta, tycks det. Kläder, parfym, film. Nu har han tagit fram en serie läppstift också. "I took the most universally flattering colors that a woman can wear, and then I reimagined them in a modern and authoritative way," har han sagt. Läppstiften i The Private Blend Lip Color-kollektionen finns än så länge bara på några varuhus i New York. Jag är faktiskt riktigt sugen trots att de kostar 45 dollar, alltså 356,50 svenska kronor.





Så här ser de ut på huden:














Undrar vilket eller vilka som skulle passa mig bäst?

2 kommentarer:

Karin sa...

Ginger Fawn eller True Coral tycker jag spotant. Vilken färg tror du skulle passa mig? :-)

Eva sa...

Intressant, precis de färger jag spanat in! :-) Svårt dock innan man sett dem i verkligheten. Moroccan rouge skulle vara skitsnygg på dig, men även Cherry lush och Smoke Red.