tisdag 15 juni 2010

Jag vill vara en del av den, New York, New York


















Om New York vore en manniska skulle jag bli jattekar i vederborande. Det ar nagonting med staden som gor att jag alltid vill vara har, klamra mig fast vid staden.

Vi anlande till JFK, flygplatsen, i gar vid halv sex lokal tid, 45 minuter forsenade. Sedan tog vi tag och tunnelbana till vart hotell vid St Mark's Place i East Village. Efter att ha checkat in och atit en pizzaskiva pa pizzerian i kaken somnade vi utmattade vid tio lokal tid, cirka fyra pa morgonen i Sverige.

I dag kanner jag inte mycket av jetlagen. Vi har sovit i atta timmar och jag har fatt en dubbel espresso, sa jag kanner mig ganska pigg.

Jag har kopt nya skor i dag. Jag tokdiggar dem och kanner att jag till och med skulle kunna springa i dem!

2 kommentarer:

Anonym sa...

De är jättecoola!/pernilla

Sunkan sa...

Fy f***********n vilka coola och snygga pjuck!!! Loving the heels!!!