torsdag 3 juni 2010

Nagellack som ändrar färg

Som ni vet brukar jag ständigt gnälla på att det finns så lite kreativitet bland smink-tillverkarna nu för tiden. Fast nu finns det en produkt som känns åtminstone lite nyskapande: nagellack som ändrar färg!

"These playful nail polishes change color based on your body temperature, your mood, the heat of your latte... or, of course, the chill of your iced coffee! And they will continue changing back and forth as long as your wear them. Cool swim in the ocean? Warm subway ride? Frigid morning run? Sitting under the hair dryer at the salon? Amuse yourself by guessing what shade your delightfully bi-polar nail polish will be at any given moment!" Låter kul, va?

Om lacken är bra kan man jui fundera över. Jag kommer att köpa om jag hittar dem. Fast än så länge verkar man bara kunna köpa The Mood Polish på nätet.

1 kommentar:

Sunkan sa...

I början av min lösnagels-period testade och köpte jag nagellack som i slutändan blev två nyanser. Coolt, men då gäller det att man har vitt längst ut, för det är nog det som är "hemligheten".