söndag 19 december 2010

Intensiv vecka


Det har varit en nästan parodiskt intensiv men samtidigt till stora delar rolig vecka. Jag har varit rejält krasslig och drabbats av kraftiga störningar i spårtrafiken. Men jag har också uppvaktats på ett väldigt fint sätt av mina arbetskamrater, haft en väldigt trevlig middag tillsammans med dem och dessutom varit på partaj med smaskig mexikansk mat och tequila. I går kväll skulle vi egentligen ha gått på en fest på en mc-klubb (!!!!) men T och jag stannade hemma, slog in julklappar och skrev julkort. Ganska mysigt faktiskt.

Det snöar vansinnigt här och jag funderar stillsamt på hur jag ska lyckas ta mig till jobbet i morgon. Ni som är religiösa kan väl be en bön?

Bilden föreställer T och vår vän Karla, färgkoordinerade och i färd med att laga mexikansk mat.

Inga kommentarer: