tisdag 24 november 2009

Att skriva i en annan miljö

Ommwriter from Herraiz Soto on Vimeo.


Ibland när jag skriver på min roman önskar jag att jag kunde förflyttas till en värld där det inte plingar till av ständiga mejl, där det inte finns någonting som distraherar. Bara snö som faller i ett tyst landskap. Nu verkar det vara möjligt. Ni som har Mac borde därför testa programmet ommwriter. Just det, gör det! Berätta sen hur det gick.

"Ommwriter emerged as an internal tool to help transport us away from the humdrum noise; allowing us to be at one with ourselves and our ideas. All said and done, after having created something so valuable, we figured that Ommwriter was just too good to keep to ourselves."

1 kommentar:

Anonym sa...

Det ska jag testa!! Har mac hemma int på jobbdatorn tyvärr än.. Men annars, testa Kavalla för sjutton för romanskrivande, det var ju ett fantastiskt ställe och fler än en roman har knackats ner där :-)
Kram
Miss
E.