onsdag 26 augusti 2009

"Det kunde du väl ha sagt liiite tidigare?"

Vår dator är fortfarande paj. Tio dagar efter inlämningen ringde T ånyo till datorbutiken och frågade hur det gick.

"Vi behöver koderna för att komma in i Windows" blev svaret.

Kunde de inte ha berättat att det här skulle ta tid redan när vi lämnade in datorn? Och ringer man inte och frågar om de där koderna när man åtagit sig uppdraget? Tio dagar har gått och de har inte ens börjat kolla vad som är fel!

Hur som helst. Det är inte lätt att leva utan dator i hemmet. Jag ska inte trötta ut er med detaljer, men jag börjar bli stammis på Pressbyrån närmast hemmet, vilket kanske är bra eftersom de ändå aldrig har några kunder.

1 kommentar:

Björn sa...

Koder för att komma in i Windows? Jag kör ju Mac sedan länge men varierar gärna på Ubuntu i min bärbara PC. Windows har gjort sitt i mitt liv, thats for sure. Hoppas ni fpr fason på datorn snart iaf. Ses för middag snart?

// Björn