söndag 19 april 2009

Arbetslösheten över!

På sätt och vis är det skönt att vara arbetslös. Man hinner sova länge och fundera över vem man är och vart man är på väg. Men snart kommer verkligheten i kapp. Man har tänkt över det mesta och förstått att man nog är en ganska ytlig person trots allt, vilat upp sig, tränat för mycket och insett att det där skåpet man rensade i början av arbetslösheten hunnit bli stökigt igen. Dessutom blir ekonomin ganska snabbt lidande.

Därför känns det skönt att kunna meddela att jag har fått ett jobb i Uppsala!

7 kommentarer:

Anonym sa...

grattis

Anonym sa...

Och jag ser verkligen fram emot att vi kommer att ses mer nu!! /Karin

Anonym sa...

Grattis Eva! /Katarina

Hajcharlott sa...

Grattis!

Anonym sa...

Vad kul! Grattis!! Och jag blir ju nyfiken på vad det blev för sort! :-)
Kram
Miss
E.

Annika sa...

Hej!

Efter att ha legat i förkylningsträda i tre dagar fick jag just höra nyheten av en gemensam bekant i Björkhagen. Verkligen kul och stort grattis!

Annika

Sunkan sa...

Ja jag kan bara instämma med tidigare "talare". Jättegrattis! Jättekul!