söndag 11 november 2007

En riktig rockkväll














I går kom min kompis Sara förbi på kvällen. Hon hade med sig Koskenkorva cranberry och vi blandade till varsin busgrogg som vi drack medan vi kollade på en 92-årig före detta strippa som sjöng "should I stary or should I go" i dokumentären Young at heart. Ett gäng åldringar som sjöng Ramonesklassikern I wanna be sedated var också en av höjdpunkterna i programmet.

Sedan gick vi till Folkets kebab på Folkungagatan åt just kebab. Därefter väntade Klubb Sheriff i källaren på Broder Tuck där vi tillbringade resten av kvällen med att lyssna på Cryptonics och Stupidity, två kanonband. Jag var väl hemma vid två och kände mig märkvärdigt pigg och glad.

1 kommentar:

Anonym sa...

Stupidity får röja hemma i mitt vardagsrum istället. (Eftersom jag missade spelningen :-(
Men kan intyga att Cryptonics var en ny kul bekantskap.