onsdag 21 november 2007

Fram för fler intressanta deltagare i Let's dance!

Jag har inte tittat på Let's dance i TV4 i sin helhet, men har sett lite på slutet av några program eftersom jag ofta tittar på något som kommer efteråt, vad minns jag inte. Programmet verkar med dagens mått mätt vara ganska snällt, och jag skulle gärna titta mer om deltagarna var lite roligare, jag menar hur kul är det att kolla när Väder-Tone dansar vals?

Nu läser jag i dagens Expressen att konstnären Ernst Billgren är aktuell för Let's dance. Och Leif Pagrotsky ska vara med. Nu börjar det likna något! (Att trista Mat-Tina och Mi Ridell ska delta i kommande säsong försöker jag förtränga.)

Jag har faktiskt klurat på en liten lista på andra som jag tycker borde delta:
- Thorsten Flinck
- Göran Greider
- Maria Abrahamsson (ledarskribent på SvD, obeservera att jag gillar hennes look även om jag undviker att fördjupa mig i hennes åsikter)
- Göran Persson
- Kristina Lugn
- Timbuktu

Vem vill du se i Let's dance?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja dem vill jag se! Är även nyfiken på hur Linda Skugge skulle dansa fram i en vals.

Eva sa...

Hon var tillfrågad förra året men tackade nej.

Läste för övrigt att LS nyligen föreläst nånstans där folk rest på sig och gått när hon sagt att tjejer bör lura sina pojkvänner att de äter p-piller så att de kan bli gravida. Jag hade nog också gått därifrån.

Anonym sa...

Jag vill se Mikael Persbrandt. Och Birgitta Ohlsson. Carl Bildt skulle också kunna vara intressant.

Eva sa...

Persbrandt började ju som dansare, så det är nog ingen bra idé. Men Carl Bildt i en härlig rumba, toppen!