fredag 11 april 2008

Jag är Spindelmannen!

Ja, just nu är jag ju inne på olika test som ni förstår. Kanske beror resultatet på att jag svarade att jag gillar rödhåriga människor - morsan är rödhårig och jag har själv röda reflexer i håret.

Your results:
You are Spider-Man





















Spider-Man
85%
Wonder Woman
77%
Superman
65%
Iron Man
60%
Hulk
55%
The Flash
55%
Green Lantern
55%
Supergirl
52%
Robin
35%
Batman
25%
Catwoman
You are intelligent, witty,
a bit geeky and have great
power and responsibility.





20%

Click here to take the Superhero Personality Quiz

2 kommentarer:

Anonym sa...

*lol*
Jag är Supergirl
Lean, muscular and feminine.
Honest and a defender of the innocent....

Anonym sa...

Jag är green lantern, som jag inte vet vem det är, Hot-headed. You have strong will power and a good imagination./pernilla