söndag 28 februari 2010

När jag blev zombiefierad

5 AM
Work in progress
Ready!





















I går steg jag upp 4:20 och begav mig till Dramatiska institutet på Valhallavägen. Väl där träffade jag Annina, lärare på skolan, som skickligt sminkade mig till en zombie som legat länge i vatten! Tjusigt!

Många kvinnor drömmer om resor till exotiska länder eller att simma med delfiner. Men jag har länge drömt om att få vara med i en zombiefilm. Och nu skulle drömmen bli verklighet. Jag skulle vara statist i novellfilmen Återfödelsen, en examensfilm från Dramatiska institutet som faktiskt redan köpts av SvT.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hur ska man följa förvandlingen i bilderna? Uppifrån och ner eller nerifrån och upp?

/En som aldrig frågat förr
(Henrik F)

Anonym sa...

Du blev görläcker som zombie! :-)
/Henrik

Catharina Olsson sa...

Ja jösses Eva, alla har vi våra drömmar ;-) Hygglig förvandling och imponerande trolleri med makeupen... Bara att gratulera till zombierollen då! Ha det bäst, Catharina i Norsjö

Sunkan sa...

OMG!!!! Annat än vårat sminkresultat (även om det inte fanns något att klaga på vårat resultat)

Anonym sa...

Men häftigt! Räkna med att vi är många som kommer att bänka oss framför tv:n.
/Sara

Anonym sa...

Vad übercoolt!!!!/pernilla

Anonym sa...

Du är underbar :-) du måste hojta då man kan sen den, det brukar väl vara ngn allvisning där ute sen framåt våren?!
Kram
Elli.