torsdag 8 maj 2008

Smaskig färg va?

Det amerikanska sminkmärket Urban Decay lär en gång i tiden ha haft ett nagellack som hette If pink makes you puke". Jag tror att det var blått eller lila, och det kom till som en reaktion mot alla mesiga nyanser av rosa på marknaden. Och gissa om jag är glad för att jag lever i en tidsålder då man kan ha alla möjliga färger på naglarna.

Fast rosa kan vara fantastiskt också. Kolla på bilden av mitt nya nagellack. Man får nästan lust att äta upp det. Bilden kunde kanske ha varit bättre, men med mobilen blir det som det blir.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Verkligen fin färg. Det är tur att det finns så många färger.Jag har börjat bli besatt av att hitta den perfekta ljuslila nyansen. Jag hade en flaska från H&M i början av 90-talet. Jag har aldrig kunnat återskapa den. Jag har en depend nu som är ganska nära./pernilla

Anonym sa...

Liking the colour!!! Sjärvklart ska det vara färgglatt, det är snyggt med fransk manikyr men det är liiite tråkigt.