torsdag 5 mars 2009

Lyckat gig i Gävle

Jag hade ruskigt roligt på ståuppklubben Gasta i Gävle i går. Publiken var helt fantastisk och verkade verkligen vara där för att ha roligt. I Stockholm varierar publiken ganska mycket, både i ålder och attityd. Ibland känns det som de sitter med armarna i kors och undrar varför ingen kan ta in nån kille de sett på tv i stället. Eller varför någon galen tant kommer upp på scenen och "stör" ölkvällen med polarna.

De andra komikerna var jätteroliga och arrangemanget kändes välordnat. De som håller i Gasta vet vad de gör. Trots en lång och trälig hemresa som avslutades med nattlig sightseeing i Upplands Väsby är jag väldigt glad att jag åkte dit. Jag vill dit igen, ja till Gävle alltså! Snart!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Han blondinen längst till höger ser bekant ut... Bärgis succé när du "stuppade".

Anonym sa...

tufft klädd var du, men är strumpbyxorna blåmelerade? el trasiga.

Eva sa...

Strumpbyxorna har serietidningsmönster. Mönstret blir dock lite uttänjt på grund av att de är "one size fits nobody" medan jag är xl.

Anonym sa...

Cool stockings iaf

Eva sa...

Killen längst till höger är Marcus Palm. Han är jätterolig!

Anonym sa...

Jag gillar att du är den enda som har en öl. Helt rätt!