onsdag 25 mars 2009

Förband till Petra Mede


Jag uppträdde på Komikaze i går, som ett av många "förband" till Petra Mede. Det gick bra och jag lyckades även improvisera lite grann, vilket kan vara svårt när man bara har fyra minuter på sig. Jag känner att jag blivit avsevärt bättre på sistone, och säkert beror det mycket på att jag släppt känslan av att jag måste skynda mig för att hålla tiden. Visst, jag tycker fortfarande att man ska försöka hålla sig till den tid man blivit tilldelad, men genom att inte tänka på det blir jag mer avslappnad.

Bilden är inget vidare. Men jag hade en chef en gång som ständigt sa "bättre en dålig bild än ingen alls". Och dessutom är det ju lite action i den!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Övertygad om att du var bra mycket bättre än Mede. Gissar att hon skrek lika mycket som hon gjorde i Melodifestivalen.

Anonym sa...

du ser helhäftig ut, vilken fin hårfärg, super.