torsdag 3 januari 2008

Dags för träning

I dag ska Jerkan, Sunkan och jag gå på SatsCorePuls (töntigt med versaler mitt inne i orden), ett träningspass på Sats som beskrivs så här:

"Utmaning för våra coremuskler (mage och rygg)! I SatsCorePuls varvar vi explosiv konditions- och styrketräning med balans- och stabilitetsträning. Vi använder en Corebräda som endast är ledad i mitten och kan liknas vid en balansbräda."

Brädan ser ut som ett bord som mycket väl hade kunnat stå framför soffan om det bara varit lite högre.

Det är egentligen bara Sunkan som har kort på Sats, men hon prenumererar på Glamour och i senaste numret får man ett kort med tre gruppträningspass gratis. Så jag fick hennes kort och Jerkan har köpt tidningen. Omväxling förnöjer och SatsCorePuls är kul! Fast mitt träningsår har redan börjat, jag var på spinning/core i går! Ja, jag är sååå duktig!

Bilden föreställer Sunkan på nyårsfton. Hon är säkert på lika bra humör i dag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

ojojoj...
snacka om att man behöver träna !

Eva sa...

Du ser jättegullig ut på bilden!
:-)