lördag 30 maj 2009

Sunkan med snygg hals och glitterblod























Sunkan, som är en riktig blingblingälskare, hade till och med köpt glitterblod på Buttericks. Men mest uppmärksamhet fick hennes fejkat uppskurna hals som vi omsorgsfullt limmade fast framför spegeln.

De kläder vi valt ut till promenaden hade vi rullat i jord och sedan hällt kaffe på. Sedan klippte vi sönder dem för att toppa med fejkblod på flaska. När vi kom till samlingsplatsen för Stockholm Zombie Walk tyckte jag dock att jag inte var tillräckligt blodig. Så jag fick en klick blod på tub av några killar, och vi konstaterade att det endast i detta sammanhang skulle kunna vara en raggreplik om man frågar om man kan få lite blod av någon.

3 kommentarer:

Hampus Eckerman sa...

Det där var mitt claim to fame! Jag som hade blodtuben.

Eva sa...

Härligt! Jag är väldigt glad att du hade den där tuben så att jag kunde bättra på min look! :-)

Anonym sa...

Tokfior, ni ser fantastiska ut!!!
Kram
Miss E!