söndag 3 maj 2009

En stjärna tänds

I kväll, mina vänner, ska ni titta på Parlamentet, för då är min nya bekantskap Cilla Domstad med för första, men säkerligen inte sista, gången. Hon är småländska, trebarnsmorsa och Gävlebo. Framför allt är hon helt sanslös.

På bilden ser ni Cilla till vänster, mig i mitten och en annan kul typ till höger: Pierre. Honom kan man se i programmet Det okända. Frågan är då vilket program jag ska vara med i? Jerkan försöker få mig att anmäla mig till Halv åtta hos mig, ett matlagningsprogram i Fyran. Själva matlagningen skrämmer mig inte, tvärtom. Däremot ryser jag när jag tänker på hur taskiga deltagarna brukar vara mot varandra. Jag vill inte att någon ska kommentera min inredning!

Det är Gerda som tagit den något beskurna bilden.

3 kommentarer:

Holmarna sa...

Tack så mycket för jättefina ord! Stora kramar!!!

Anonym sa...

dricker ni öl ofta el är det te?

Eva sa...

Jag har inget som helst minne av vad som var i glaset...