fredag 28 november 2008

I receptionen med rulluppar

Just nu står jag i en reception i en konferensanläggning och väntar på att en budfirma ska hämta två rollups. (Om det finns en svensk term att använda vill jag gärna veta, tack!) Jag har väntat en bra stund nu och hoppas att konferensanläggningen inte hinner stänga innan budfirman dyker upp. Snart är även batteriet i min jobbmobil slut. Nä, detta ska inte ses som klagan, bara en konkret beskrivning av vad jag gör nu. Det har varit en mycket bra dag.

Jag bloggar, alltså finns jag. Och bloggar jag så somnar jag inte i en trappa i väntan på budtjejen eller budkillen.

(Det här är nog det tristaste blogginlägg jag någonsin skrivit, sorry folks!)

1 kommentar:

Anonym sa...

Men även ett trist inlägg är ett inlägg. Hoppas du har en trevlig helg. :-)