söndag 22 juni 2008

Ljuvligt utanfor Washington

Har kommer nagra rader fran ett soligt Washington. Jag befinner mig hos min kusin Monica och hennes man Ken som bor i ett hus ett stenkast fran Cheasapeke (stavning?) Bay. Man kan sitta pa en altan uppe pa taket och titta pa havet. Eller sitta i deras hot tub pa kvallarna och bada medan man tittar pa stjarnhimlen. Det ar helt fantastiskt!

I morse at vi frukost pa altanen: granola (Startliknande flingor), yoghurt, banan, hallon och farska gigantiska blabar. Och kaffe forstas. Det ar ren lyx med sadan frukost!

Vi har varit och shoppat pa Walmart. Jag kopte bland annat ett par byxor for 90 kronor, en bh for 60 och masacara for 40. Det ar helskoj att kolla pa olika konstiga produkter!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja där skulle man också vilja sitta, på altanen. Hottub!!! Då ska det vara så varmt att man nästan bränner mig.

T.o.m. jag skulle äta frukost om det var sådant utbud. Bara att byta ut kaffet mot te. Perfekt!!!

Anonym sa...

mycket intressant, tack