måndag 16 juni 2008

Förlängda fransar

I torsdags gjorde jag en ögonfransförlängning på salong. Resultatet blev bra, för det ser bara ut som om jag har mascara på fransarna och de känns inte tunga som när man sätter på fransar själv. Några har trillat av nu, och jag har svårt att avgöra om det är mina egna eller de konstgjorda.

En sak var emellertid plågsam med behandlingen: Det var svårt att koppla av under de två timmar som behandlingen tog när det spelades samma panflöjtsskiva på repeat. Det var We are the World, Don't Cry For Me, Argentina och Tonight I Celebrate My Love For You (som förflyttade mig tillbaka till 80-talet, vintermörkret och fritidsgården CeGes i Skellefteå). När Don't Cry For Me Argentina spelades för tredje gången fick jag behärska mig för att inte rusa upp och slita ut skivan ur spelaren.

Bilden föreställer mitt helt osminkade öga. Bilden är beskuren men inte behandlad i övrigt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Jag undrar om du känner att det var värt pengarna? och om dina egna fransar tagit någon skada?...svårt att veta kanske, men skule du råda andra att förlänga? Mvh M

Eva sa...

Jag tycker definitivt att det ar vart pengarna vid ett speciellt tilfalle, tex en stor fest eller liknande. Mina egna fransar tar inte skada av losfransarna.