tisdag 11 december 2007

Shogun candy

I natt drömde jag att T skickade mig för att köpa batterier till modemet. Så jag åkte till Västermalmsgallerian och klev in på en skivaffär. Där var kön lång, och jag plockade åt mig ett exemplar av den nya Da Buzz-skivan, som trivsamt nog hade ett punkigt omslag. Väl framme vid kassan var modembatterierna slut, och jag bestämde mig för att inte köpa Da Buzz.

I stället gick jag till en sjuttiotalistisk parfymaffär som förutom kosmetik sålde svulstiga vykort med blommotiv. Jag knallade runt och hittade en glittrig parfymflaska som hette Shogun candy. Parfymen luktade apa.

Någon som har en teori om vad drömmen handlade om?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nä, men den var cool!

Anonym sa...

tror du var stressad inför julen, glömt skicka julkorten?
Tomten

Eva sa...

Njäe, det här var ingen vanlig stressdröm...