lördag 6 november 2010

Fantasifullt på Marimekko

Jerkan och jag var för en tid sedan på ett trevligt evenemang på Marimekko-butiken här i Stockholm. De firade ett samarbete med Mook, en japansk publikation som är någonting mitt emellan en tidning och en bok. Under kvällen pågick en tävling där man skulle stajla sig själv med plagg från höstkollektionen, och den som skapade den fantasifullaste utstyrseln skulle vinna ett presentkort. Självklart gick jag in för det hela till hundra procent - och vann också förstapriset. Säg inget om tur, det var ren skicklighet! Hihi! Och ja, det är en handduk jag har på huvudet.



3 kommentarer:

Annika sa...

Ballt! Särskilt den översta bilden är bra. Top model nästa?

Anonym sa...

Underbart!!! Du och kläderna är jättefina, kram från hon som diggar Rosa :-)

Linda sa...

Mycket coolt måste jag säga! Du äger!