måndag 7 april 2008

Hitta ditt perfekta jobb!

"Hey thanks for your query, I have checked out everything about you and I predict that your ideal job Eva X is an Air Stewardess. Good luck in your new career."

Jag har testat den här sajten där man fyller i sitt namn och sedan får reda på vilket jobb som skulle passa en bäst. Flygvärdinna, nja... inte riktigt men det är säkert helt ok. Det kunde vara värre, mycket värre. Rabbit Slayer, Monkey Impressionist, Jungle Explorer, Quiz Show Contestant... Anna Books perfekta jobb är Village Idiot, hihi!

Nota Bene: Ta detta med en stor nypa salt!

4 kommentarer:

Anonym sa...

*lol*
Jag blev en insurance fraudster
*lol*

Det fanns ju inte Sverige att välja som land så jag tog UK

Anonym sa...

Jag valde också UK. Och jag blev en shoplifter./pernilla

Hajcharlott sa...

Haha det där var dagens sanning! Jag ska passa som professional shopper! Jag har faktiskt funderat på att bli det... Kanske ska slå till på det iaf?

Eva sa...

Hahaha! Kul att tänka sig Sunkan hemma vid skrivbordet, i färd med att hitta på nya försäkringsbedrägerier! :-)

Pernilla: Jag har alltid tyckt att du verkar lite skum! ;-)

Charlott: Ja, professional shopper passar dig som handen i handsken!