Jag fick en present av den koreanska journalisten; Två små keramikankor med sidenband om halsen. Trodde att det var en stor tvål först. För de låg i en förpackning med papper som påminde om de där tvålarna man kunde köpa på Indiska på 80-talet.
Ok, vad ska jag döpa dem till?
Vad sägs om Parkis och Myskis? :-) Eller också koreanska namn.
SvaraRadera/Karin
De ser ut att ha starka personligheter ;-). Så Parkis och Myskis passar bra./ Pernilla
SvaraRaderaRöd och Blå...
SvaraRaderaJuholt och Reinfeldt kanske?
/Ann-Marie