Små människors musik
lördag 16 april 2011
Apropå ankor: Fin frisyr
Jag ska klippa och färga mitt hår snart. Precis vad som behövs. Tur att min frisör, Ari, är typ bäst i världen. Mitt hår blir liksom tovigt vid tinningarna så att min frisyr ser ut som
öronen på en kinesisk nakenhund
.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar