torsdag 14 april 2011

Ännu en 80-talsvideo


Sångaren får mig att tänka på KD-ministern Mats Odell. Inte helt lyckat med andra ord. Tjejernas rörelser får mig att fundera på en karriär inom dansen. Fast låten är bra.

2 kommentarer:

  1. Hur bra är det inte?! /Karin

    SvaraRadera
  2. Jag får faktiskt lust att dansa som tjejerna. Och defintivt klä mig som dom ;-) Pernilla

    SvaraRadera