fredag 15 april 2011

På allmän begäran: ankorna


Jag fick en present av den koreanska journalisten; Två små keramikankor med sidenband om halsen. Trodde att det var en stor tvål först. För de låg i en förpackning med papper som påminde om de där tvålarna man kunde köpa på Indiska på 80-talet.

Ok, vad ska jag döpa dem till?

3 kommentarer:

  1. Vad sägs om Parkis och Myskis? :-) Eller också koreanska namn.
    /Karin

    SvaraRadera
  2. De ser ut att ha starka personligheter ;-). Så Parkis och Myskis passar bra./ Pernilla

    SvaraRadera
  3. Röd och Blå...
    Juholt och Reinfeldt kanske?
    /Ann-Marie

    SvaraRadera