Små människors musik
söndag 6 september 2009
Ös på Hopup!
Giget i Skellefteå i går gick bra. Bra publik och fullt ös. Tyvärr har mina föräldrar inget bildhanteringsprogram. Jag kan alltså inte rotera eller beskära och liknande. Men här är i alla fall en bild från Nocks!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar