Små människors musik
söndag 6 september 2009
Hej från Ursviken
Jorå, jag lever och har hälsan. Men jag kommer sällan i kontakt med datorer på fritiden. Här är en bild från i somras som jag hittat här hos päronen i Norrland. När du läser det här är jag på väg hem eller redan hemma.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar