ja så fint, Torsten H lyssnar alltid på classisk musik i bilen.E
Har ett ord att säga om detta... Vackert!!!
Ja, lite barock är aldrig fel för små människor!
Det här är en av mina favoriter också, väldigt vackert. /Karin
ja så fint, Torsten H lyssnar alltid på classisk musik i bilen.
SvaraRaderaE
Har ett ord att säga om detta... Vackert!!!
SvaraRaderaJa, lite barock är aldrig fel för små människor!
SvaraRaderaDet här är en av mina favoriter också, väldigt vackert. /Karin
SvaraRadera