jag hade en sån , nyfparakit då jag var ung.mamma
Visst har vi kul här, Eva!
Absolut! God mat och trevliga människor och djur!
Jag får väl kvittra "grattis" i efterskott till Knasen
jag hade en sån , nyfparakit då jag var ung.
SvaraRaderamamma
Visst har vi kul här, Eva!
SvaraRaderaAbsolut! God mat och trevliga människor och djur!
SvaraRaderaJag får väl kvittra "grattis" i efterskott till Knasen
SvaraRadera