lördag 28 mars 2009

Grattis Knasen, 22

Snart ska vi i väg och fira gaypippin Knasen som just fyllt 22. Vi firar med frön, couscous och tårta till människofåglarna.

4 kommentarer:

  1. jag hade en sån , nyfparakit då jag var ung.
    mamma

    SvaraRadera
  2. Visst har vi kul här, Eva!

    SvaraRadera
  3. Absolut! God mat och trevliga människor och djur!

    SvaraRadera
  4. Jag får väl kvittra "grattis" i efterskott till Knasen

    SvaraRadera