Små människors musik
söndag 15 februari 2009
Stupidity jobbar hårt i studion
T syns sällan till i hemmet numera. Stupidity spelar in sin nya platta och hänger mest i studion. Här är en liten bildkavalkad från studiosessionen. Det är PA som tagit de flesta bilderna.
1 kommentar:
Anonym
16 februari 2009 kl. 01:23
Jag ser att herr Ö har en skitsnygg tesa på sig ;)
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Jag ser att herr Ö har en skitsnygg tesa på sig ;)
SvaraRadera