söndag 15 februari 2009

Paus i studion

Här är en bild på Stupidity som jag tagit i studion, under en paus i mixningen. De är faktiskt inte så knäppa som de ser ut att vara. De är mycket värre.

1 kommentar:

  1. Crrrrrazy!!!

    T håller på färgerna även privat ser jag...

    SvaraRadera