Små människors musik
lördag 14 februari 2009
Passionsfruktssabayonne med hallon
Det här
ska Karin bjuda sina matgäster på i kväll. Fast hon byter ut passionsfrukten mot den mer lättöverkomliga kiwin. Det låter vansinnigt gott, och det nästan snurrar i skallen när jag tänker på det.
2 kommentarer:
Anonym
15 februari 2009 kl. 16:42
Mmmm... yummy
Svara
Radera
Svar
Svara
Anonym
16 februari 2009 kl. 08:49
Det var supergott!! :-) /Karin
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Mmmm... yummy
SvaraRaderaDet var supergott!! :-) /Karin
SvaraRadera