Små människors musik
torsdag 6 november 2008
Jodå, det finns tjejbaciller
Vår kompis PA ringde vid halv elva i kväll och berättade ivrigt att han hört på radion att kvinnor har ett större antal bakteriearter på händerna än män.
Hoppsan.
1 kommentar:
Anonym
8 november 2008 kl. 08:59
och killar på snoppen.
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
och killar på snoppen.
SvaraRadera