Små människors musik
fredag 7 november 2008
Dagens fråga
Varför får jag
alltid
en kundvagn vars hjul låser sig när jag handlar på Hemköp?
1 kommentar:
Anonym
8 november 2008 kl. 06:44
Vad är det det heter igen... ? Jo, lagen om all jävelskap!
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Vad är det det heter igen... ? Jo, lagen om all jävelskap!
SvaraRadera