torsdag 25 september 2008

USA-resan: Bästa klädaffären i NYC?

Lite oskarpt, men kolla vilken skarping det är på bilden! ;-)

3 kommentarer:

  1. Ser ut som "En prinsessa på vift" i stora staden.

    /Sara

    SvaraRadera
  2. härligt med färg.
    snygging där

    SvaraRadera
  3. härligt med färg.
    snygging där

    SvaraRadera