Små människors musik
torsdag 25 september 2008
USA-resan: Bästa klädaffären i NYC?
Lite oskarpt, men kolla vilken skarping det är på bilden! ;-)
3 kommentarer:
Anonym
25 september 2008 kl. 08:07
Ser ut som "En prinsessa på vift" i stora staden.
/Sara
Svara
Radera
Svar
Svara
Anonym
25 september 2008 kl. 15:35
härligt med färg.
snygging där
Svara
Radera
Svar
Svara
Anonym
25 september 2008 kl. 15:35
härligt med färg.
snygging där
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Ser ut som "En prinsessa på vift" i stora staden.
SvaraRadera/Sara
härligt med färg.
SvaraRaderasnygging där
härligt med färg.
SvaraRaderasnygging där